pondelok 3. júna 2013

Čo najviac počúvam?

Milujem hudbu, fakt bez nej nežijem. Tu sú moje najobľúbenejšie pesničky:
Bo.

Lana, Lana, Lana. Ona všetko, čo zaspieva je dokonalé. Tento song úplne najviac zbožňujem :3

Carly veľmi nepočúvam, ale zatiaľ všetko, čo som od nej počula je úplne dokonalé, úžasné, no proste super.

Taylor som dlhé roky veľmi v láske nemala. Ale jeden večer keď som mala náladu na prd, začala som si púšťať je songy a zamilovala som sa do jej hudby.

Ako som už spomínala, som Directionerka. Od 1D milujem všetky, VŠETKY pesničky. Ale táto ma niečo veľmi krásne v sebe :3

Marina <3 ďalšia z mojich ženských "lások". :D No, škoda slov, tiež je od nej všetko dokonalé. :D

Dnes vychádza song od Miley!!! AAAAA! We can't stop :3 Ale ešte som ho nepočula, ale viem že bude skvelý :3 Ale tento je tiež goooooood :3

1D...again. Tento song milujem <3 Ako Larry Shipper budem do smrti tvrdiť, že je o Larrym :D A k tomu textu ešte aj tie Zaynove výšky <3

Ellie a ani Calvina nejako veľmi nepočúvam, ale obaja majú dobré pesničky :)

Ďalšia srdcovka <3. No proste došli mi slová k toľkej dokonalosti :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára